So Cold (The Good Wife trailer) - Ben Cocks

ben cocks的so cold 很有感觉


Oh,you can hear me cry
哦,你能听到我哭泣
See my dreams all die
看到我梦的消失
From where you're standing On your own.
从有你的地方,到你。
It's so quiet here
这里很安静
And I feel so cold
我觉得很冷
This house no longer。Feels like home
这所房子不再感觉像回家了
Oh,when you told me you'd leave
哦,当你告诉我你会离开时
I felt like I couldn't breath
我感觉我无法呼吸
My aching body fell to the floor
我的痛苦的身体倒在地板上
Then I called you at home
然后我打电话给你在家里
You said that you weren't alone
你说你并不孤单
I should've known better
我知道这样会更好
Now it hurts much more
但现在很疼
You caused my heart to bleed and
你让我的心流血
You still owe me a reason
你还欠我一个理由
I can't figure out why...
我不明白为什么…
Why I'm alone and freezing
为什么我会单独和寒冷
While you're in the bed that she's in,I'm just left alone to cry.
当你在床上,我只是在哭(这里你可能给错我句子了,翻译不通,所以按照我的感觉来了)
噢嗯…噢嗯…噢嗯…噢啊…噢啊…噢啊…噢啊…噢啊…噢啊…噢啊…噢啊…
You caused my heart to bleed and
你让我的心流血
You still owe me a reason
你还欠我一个理由
I can't figure out why...
我不明白为什么…

Oh,you can hear me cry
哦,你能听到我哭泣
See my dreams all die
看到我梦的消失
From where you're standing On your own.
从有你的地方,到你。
It's so quiet here
这里很安静
And I feel so cold
我觉得很冷
This house no longer。Feels like home
这所房子不再感觉像回家了

评论

热度(12)